sunnuntai 1. helmikuuta 2009

Aikuinen nainen mä oon...

Nyt SE sitten alkoi. Asia huomattiin aamulla, kun vaalea sohva ei ollutkaan enää aivan niin vaalea. Mamma puki minulle hurjaa vauhtia uudet pitsipöksyt jalkaan ja etsi kaapista ompelukoneensa ommellakseen minulle muutaman parin arkipöksyjä. Olen antanut tosi kiltisti pöksyjen olla jalassa, enkä ole yhtään yrittänyt rimpuilla niistä eroon. Olen saanut siitä paljon kehuja.



Muitakin muutoksia olen huomannut. Olen tänään ollut todella väsynyt ja hyvin hellyydenkipeä. Mamman kanssa ollaan vaan pötkötelty sohvalla reporankana. Lenkillä tapaamani pojat olivat myös aivan hullaantuneita minusta ja olisivat halunneet tehdä lähempääkin tuttavuutta kanssani.


Paparazzi yllätti minut ruoka-aikaan

Mamma joutui perumaan ensi lauantaiksi sopimansa uintiajan Hyvinkään koirauimalaan, jonne minun oli määrä lähteä kaverini Empun kanssa. Höh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti