sunnuntai 15. kesäkuuta 2008

Olen ollut vähän sairaana. Eilen minulle tuli niin huono olo, ettei ruokakaan maistunut. Mamma hätääntyi tästä melko lailla, kun tunnetusti olen aina ennen ollut ruoka-aikaan paikalla. Olin koko päivän ihan masentunut, enkä jaksanut innostua oikein mistään. Se oli minulle kyllä ihan uusi kokemus. Ja illalla aloin sitten oksentaakin. Se oli kamalaa, kun ei siitä meinannut tulla loppua ollenkaan. Sitten mamma ja pappa pakkasivat minut autoon ja ajoivat minut lääkäriin keskellä yötä. Ensin ei meinannut tapahtua mitään, vaan jouduttiin istumaan kovilla penkeillä monta tuntia. Siellä oli monta muutakin sairasta koiraa. En kuitenkaan jaksanut olla niistä yhtään kiinnostunut, vaan huohotin vain mamman naamalle kuumeista hengitystä.

Kun viimein pääsin sen lääkärisedän juttusille, olin jo odottanut kolme tuntia siellä kamalassa huoneessa. Lääkärisetä oli kuitenkin ihan kiva, vaikka painelikin minua sormilla joka puolelta ja kyseli koko ajan, että sattuuko se. Ei sattunut. Kuumetta minulla kuitenkin oli aika paljon. Sitten minua kiidätettiin ympäri sairaalaa ja sörkittiin kummilla vekottimilla. Ja minuun myös pisteltiin kamalia neuloja. Onneksi mamma ja pappa olivat mukana ja juttelivat minulle mukavia. Olin niin huonona, etten jaksanut rimpuilla yhtään vastaan. Minut myös laitettiin makaamaan kummalle pöydälle pussien alle ja sitten minusta otettiin kuvia isolla kameralla. Mamma oli tässä vaiheessa jo melko hysteerinen.

Ei minusta kuitenkaan löytynyt oikein mitään vikaa. Lääkärisetä oli pelännyt, että olisin syönyt jotain kiellettyä ja se olisi jäänyt jumiin mahaani. Onneksi näin hullusti ei kuitenkaan ollut käynyt. Sain sitten kovasti lääkkeitä ja minun kaulaani myös pumpattiin kaksi kertaa jotain kosteaa. Tuon pumppauksen jälkeen olin ihan muotopuoli, kun kaulassani roikkui kaksi isoa nestepussia. Kameliksi pappa minua taisi kutsua...

Olen nyt nukkunut melkein koko päivän. Myös Saara-täti kävi minua hoivaamassa. Mamma on syöttänyt minulle kaikenlaisia lääkkeitä ja nyt illalla ruokahaluni on vihdoin palannut. Nyt voisinkin syödä vaikka hevosen! Täältä tullaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti