maanantai 23. kesäkuuta 2008

Hiphei! Juhannus on sitten kivaa aikaa! Silloin syödään mahat täyteen nakkeja ja leikitään hippasta kavereiden kanssa. Vietin elämäni ensimmäisen juhannuksen mökkeillen Oulujärvellä. Oli taas tosi kivaa. Sain siellä myös uuden ystävän, hurjan kivan Hurjan. Aluksi vähän säikähdin sitä, kun se tuli kamalalla vauhdilla ja haukkuen minua kohti. Mukana oli myös Hurjan "isosisko" Tassu, joka ei todellakaan tykännyt minusta edes parin päivän jälkeen. Hurjan kanssa kuitenkin ystävystyttiin alkusäikähdyksen jälkeen ja sitten olimmekin koko juhannuksen kuin paita ja peppu. Olin aina siellä missä Hurjakin. Välillä se taisi vähän kyllästyäkin minuun, kun olin koko ajan sen poskissa tai korvissa kiinni, mutta vähän levättyään se jaksoi taas minua paremmin. Tässä kuva meistä:

Viime viikolla kävin myös ensimmäistä kertaa koulussa. Kyseessä oli taaperokurssi, jonne mamma oli meidät ilmoittanut. Siellä oli muutama muukin koira, esimerkiksi aivan pikkuinen labbistyttö Lola. Mamma sanoi, etten minä varmasti ole ollut ikinä niin pikkuinen kuin Lola, niin pieni se oli. Minä kyllä sanon, että mamman lähimuisti pettää aika pahasti... Joka tapauksessa, en tajunnut yhtään sen kurssin ideaa. Eikös me oltu menty sinne leikkimään muiden koirien kanssa? Ei siellä kyllä leikitty yhtään, koko ajan olisi vaan pitänyt olla nätisti ja tehdä mamman perässä juttuja. Minusta kuulemma tuli kurssin häirikkö, kun koko ajan hepuloin vaan kaikkien kavereiden perään. En ymmärrä, miten ne muut osasi olla niin hienosti. Se Lolakin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti