tiistai 3. kesäkuuta 2008

Mamma kertoi, että olen nyt ollut uudessa kodissani kuukauden. Se on varmaan hurjan pitkä aika. Olen ainakin ehtinyt tehdä kaikenlaista. Viime viikolla kävin ensimmäisen kerran lääkärillä. Se oli kamalan jännä paikka, täynnä mielenkiintoisia ja vähän pelottaviakin hajuja. Siellä minut nostettiin pöydälle syömään nameja ja lääkäritäti halusi kurkkia minun suuhun, korviin ja silmiin. Mamma sanoi, että minuun myös pistettiin jotain, mutta en minä vaan mitään semmoista huomannut...

Viikonloppuna matkustin jälleen junalla. Tällä kertaa matka oli pidempi ja nyt pappakin oli mukana. Nukuin taas melkein koko matkan, minkä vuoksi mamma kehui minua tosi paljon. Kun päästiin perille, mamma ja pappa muuttuivat ihan villeiksi. Ne vaan juoksentelivat joka paikkaan, haistelivat ja hyppelivät. Mökiksi ne sitä paikkaa kutsuivat. Ja siellä mökissä minä tapasin toisen mummuni. Mummu tykkäsi minusta tosi kovasti ja syötti minulle kovasti nakkeja. Meillä oli tosi kivaa yhdessä.

Tiedän nyt tykkääväni tosi kovasti mökkielämästä. Mökillä ei pidetä pantaa. Mökillä juoksennellaan koko ajan mökin ja rannan välillä, nukutaan laiturilla, kahlataan rannassa ja samoillaan metsissä. En vielä uskaltanut papan perässä uimaan, mutta puhaltelin vesikuplia nenälläni veteen. Se oli huippukivaa! Mamma ja pappa sanoivat, että pääsen mökille vielä monta kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti